• Tre personer fotografert i et rom. Til venstre sitter en dame i rutet skjørt som hviler armene sine på lårene. I midten er en ung jente i mørk kjole. Hun har et hvitt, lite sjal rundt halsen. Til høyre sitter et spedbarn. Barnet har mørk påkledning med en hvit smekk rundt halsen. Et lite bord/brett står foran barnet. I bakgrunnen ses ryggen på en stol og en lampe stående på et bord.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Tre personer fotografert i et rom. Til venstre sitter en dame i rutet skjørt som hviler armene sine på lårene. I midten er en ung jente i mørk kjole. Hun har et hvitt, lite sjal ru...