• To personer hos fotograf Alrich Einan. Mannen sitter i en stol iført mørk dress, hvit skjorte og slips. Han har blankpolerte sko på føttene. Damen står ved siden av og har ene handa liggende på skulderen hans. Hun har en lys kjole med volanger på skuldrene. Hun har et mørkt belte rundt livet med en stor, blank spenne. Et armbånd eller arbåndsur henger rundt håndleddet og hun har ringer på to fingre. Mønstret tapet på deler av veggen bak dem.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

To personer hos fotograf Alrich Einan. Mannen sitter i en stol iført mørk dress, hvit skjorte og slips. Han har blankpolerte sko på føttene. Damen står ved siden av og har ene hand...