• Bergsfjord en lettskyet sommerdag. Et lyst hus med skiferdekke på taket nærmest kamera. Til venstre for det, står en liten bygning og et hus står til høyre på bildet. Flere bygninger står i strandkanten og to trekaier stikker ut i sjøen. Flere båter ligger fortøyd på havna, en av dem med mesanet heist. Utpå fjorden ses flere holmer, bl.a Skjåholmen til høyre og Langholmen til venstre på bildet. En bygning står på landsiden av Langholmen. Høye fjell i bakgrunnen, med Bukkeskinnfjell og Storfjellet til høyre på bildet og Svartberget til venstre.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Bergsfjord en lettskyet sommerdag. Et lyst hus med skiferdekke på taket nærmest kamera. Til venstre for det, står en liten bygning og et hus står til høyre på bildet. Flere bygning...