• Åtte voksne og tre barn poserer foran en trapp/et vindfang. Alle har penklærne på seg. Mennen i dress, hvit skjort og slips. Han helt til høyre holder hatten i hendene. To av damene har mørke skjørt og kåpe. Hun til venstre har også hatt og hvite/lyse bukser. Trede dame fra venstre har mønstret skjørt, lang kåpe og tørkle på hodet. Barna har kjoler og strømpebukser og jenta i midten har i tillegg et forkle på seg. To todelte vinduer med sprosser på begge sider av vindfanget, et av dem står åpent. Stolpene til vindfanget har utskjæringer med en buegang i midten.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Åtte voksne og tre barn poserer foran en trapp/et vindfang. Alle har penklærne på seg. Mennen i dress, hvit skjort og slips. Han helt til høyre holder hatten i hendene. To av damen...