• Bergsfjord sett litt ovenfra. En liten elv/bekk renner ned mot sjøen midt på bildet. En liten klynge bygninger ligger i strandkanten og ute på fjorden er mange små holmer og skjær. På en av dem, til venstre, ligger et hvitt hus. En liten båt ligger på fjorden rett over hustakene. Bakerst på bildet ses ganske høye fjell, Bukkeskinnfjellet til høyre. Ingen snøflekker i fjellene tyder på at bildet er tatt en sommerdag.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Bergsfjord sett litt ovenfra. En liten elv/bekk renner ned mot sjøen midt på bildet. En liten klynge bygninger ligger i strandkanten og ute på fjorden er mange små holmer og skjær....