• Del av Bossekop i Alta. En vei går nederst til venstre. Det kuperte terrenget foran på bildet består mest av stein, gress og lyng. Tre-fire nåletrær nederst og en liten bukt til høyre. Nesten blikkstille på Altafjorden der Bossekopberget stikker ut i fjorden helt til høyre. Noen holmer og skjær ses ute på fjorden, bl.a. Brennholmen og Risholmen. Mye skyer på himmelen, men glimt av klar himmel i horisonten.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Del av Bossekop i Alta. En vei går nederst til venstre. Det kuperte terrenget foran på bildet består mest av stein, gress og lyng. Tre-fire nåletrær nederst og en liten bukt til hø...