• Mange personer poserer foran et hus. Fem menn som alle har dresser, hvite skjorter og slips. Herren til venstre har i tillegg sixpence på hodet og mannen til høyre holder i en spaserstokk. De fem damene har skjørt og hun i midten med mørks overdel holder et spedbarn i armene. Tre små gutter sitter helt foran og alle tre har caps på hodene og en av dem har kortbukser på. En ung dame står foran den åpne inngangsdøra og har mønstret overdel på seg. To vinduer ses på begge sider av vindfanget med gardiner i begge og et solid, hvitt trappegelender med utskjæringer ses bak mannen til høyre på bildet. En barnevogn med kalesjen oppe står helt til høyre i bildet. Helt til venstre ses en plante som er festet på veggen.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Mange personer poserer foran et hus. Fem menn som alle har dresser, hvite skjorter og slips. Herren til venstre har i tillegg sixpence på hodet og mannen til høyre holder i en spas...