• Fire personer på en gresskledt topp ser utover Alta. Alle fire har hodeplagg av ymse slag. Det ligger noen sekker/pakkenelliker bak dem. Litt skog ses nederst til venste. Altaelva renner nedover og en bro går over elva. Elvedeltaet ses nedenfor broa. Litt bebyggelse til høyre på bildet. Mye løv på trærne og ingen snøflekker på fjellene i bakgrunnen tyder på at det er langt utpå sommeren.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Fire personer på en gresskledt topp ser utover Alta. Alle fire har hodeplagg av ymse slag. Det ligger noen sekker/pakkenelliker bak dem. Litt skog ses nederst til venste. Altaelva ...