• Et stort, hvitt hus står på et jorde. Huset har et trappeformet tilbygg, skifertak og to piper. Foran det står et mindre bygg, også med skifertak. Klær henger til tørk på en snor fra det minste bygget og videre nedover. Litt av et gjerde står helt nede til høyre. Deler av området består av gress. I bakgrunnen er det skog og helt til venstre ses en liten bro. Toppen av en hus ses i skogen til venstre på bildet. Mye skyer på himmelen, men sola bryter igjennom og skinner på huset nærmest.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Et stort, hvitt hus står på et jorde. Huset har et trappeformet tilbygg, skifertak og to piper. Foran det står et mindre bygg, også med skifertak. Klær henger til tørk på en snor f...