• Fire damer på verandaen en ganske overskyet sommerdag. De sitter på hvite pinnestoler rundt et bord med en stripete duk og en blomstervase på. De to nærmeste har mørke hatter, de to andre luer. Alle har kåper på seg og nr. to fra venstre har kåpe med skinnkrave. Litt av husveggen med sprossevindu ses til høyre i bildet. Bak damene ses litt av Altafjorden og deler av et rekkverk med en tverrgående planke og netting.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Fire damer på verandaen en ganske overskyet sommerdag. De sitter på hvite pinnestoler rundt et bord med en stripete duk og en blomstervase på. De to nærmeste har mørke hatter, de t...