• Tre barn, en jente og to mindre gutter, poserer for fotografen på et jorde. Alle har mørke klær på seg og gutten til høyre på bildet holder en lue i hånda. På bakken er det stort sett gress og lyng. En stolpe står bak den. En bukt/fjordarm ses bak dem og med et landområde på andres siden av sjøen. Lette skyer på himmelen, snøfritt og påkledningen til barna tyder på at det er en sommerdag.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Tre barn, en jente og to mindre gutter, poserer for fotografen på et jorde. Alle har mørke klær på seg og gutten til høyre på bildet holder en lue i hånda. På bakken er det stort s...