• To damer steller dyra. Det er to kyr og en kalv. En gutt sitter litt lengre opp blant trærne til venstre på bildet. Han har mørke klær på seg. Damen i midten har kåpe og et hodeplagg på seg. Hun til høyre har en hvit, kortermet bluse og en kjole/forkle med skulderstropper på seg. Det er mye, ganske store trær på området og øverste del av et bygg kan ses helt til høyre på bildet.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

To damer steller dyra. Det er to kyr og en kalv. En gutt sitter litt lengre opp blant trærne til venstre på bildet. Han har mørke klær på seg. Damen i midten har kåpe og et hodepla...