• Arthur Buck sitter foran et bord. Stolen han sitter i har høy rygg med urskjæringer på stolpene og armlenene. Han har beina i kors og er iført dress og slips. På høyre hand har han en blank giftering. Et vindu til høyre for han har lyse, tynne gardiner og til venstre står en plante med to-tre store blomster. Bak han er et stort maleri eller en tapet som viser mye trær. Nede til venstre på bildet ses hjørnet av et bord med en lys duk på.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Arthur Buck sitter foran et bord. Stolen han sitter i har høy rygg med urskjæringer på stolpene og armlenene. Han har beina i kors og er iført dress og slips. På høyre hand har han...