• Fire personer sitter ved et bord. Mannen til venstre har en hvit/lys skjorte med slips og mørke bukser. Damen ved siden av han er Kirsten Buck. Hun har en mørk kjole. Mannen til høyre for henne er ektemannen Arthur Buck. Han har en ganske mørk dress med hvit skjorte og slips. Damen helt til høyre har en mørk kjole på seg. Det runde bordet foran dem har en mønstret duk og en karafel står oppå. En blomstervase, flere små glass og et fat/kurv står også på bordet. Bak dem henger et stort maleri med en seilskute og mindre bilder/maleri henger på hver side. Nedre del av en lysekrone ses midt på bildet. Sofaen har en høy rygg med mønster og utskjæringer. Gardinbrett med brede kapper henger over vinduet til høyre.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Fire personer sitter ved et bord. Mannen til venstre har en hvit/lys skjorte med slips og mørke bukser. Damen ved siden av han er Kirsten Buck. Hun har en mørk kjole. Mannen til hø...