• Et stort bygg på fiskebrygga i havna på Hasvik. Bygget har lyst, liggende panel. Et lite vindfang står midt på langveggen og hvit dør ved siden av det. To vindu med sprosser og et lite, avlangt vindu oppunder taket. Et lite tilbygg på røstveggen til høyre. På kaia til høyre står en stor lagerbygning med en ark på taket. To store porter på røstveggen med to smale, avlange vinduer på begge sider av dem. Mellom de to store bygningen ses deler av to mindre. På bakken er det stort sett grus. På andre siden av Hasvik-fjorden er et delvis snøkledt, ganske lavt fjell.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Et stort bygg på fiskebrygga i havna på Hasvik. Bygget har lyst, liggende panel. Et lite vindfang står midt på langveggen og hvit dør ved siden av det. To vindu med sprosser og et ...