• Seks voksne og to små barn ute i solskinnet. Mannen til høyre har mørk påkledning og mannen ved siden av han har en mørk dress med hvit skjorte og slips. Midt på bildet står tre damer. To av dem har mørke kjoler og hun som står som nr. 3 fra venstre er Kirsten Buck. Hun i midten har en hvit/lys kjole og holder et lite barn i armene. Helt til høyre er en mann i en mørk dress, hvit skjorte og slips. Det kan være overrettssakfører Ole Lund fra Hammerfest. Han røyker pipe og holder et lite barn i hendene. Til venstre ses del av et gjerde eller innhegning med enkle planker og netting. Terrenget består av gress og lyng og med noen viltvoksende blomster inne i halvsirkelen av mennesker. Bakken skråner ganske bratt bak dem.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Seks voksne og to små barn ute i solskinnet. Mannen til høyre har mørk påkledning og mannen ved siden av han har en mørk dress med hvit skjorte og slips. Midt på bildet står tre da...