• Arthur Buck står i stram giv akt i et rom. Han har en forholdsvis mørk frakk på seg, buksen er av samme farge. Han har også hvit skjorte og slips. I tillegg har han et ordenbånd gående fra høyre skulder og ned mot mot hoften. Bak han står en kurvstol og foran en krakk eller en kasse. Den har mønster på toppen. Et rundt bord står til høyre med en mønstret, stor duk på. Man kan også se en liten del av en blomst oppå. Veggen i bakgrunnen på bildet er av ganske mørkt tre med speil og en blomst og noe annet står helt øverst til venste. Et mønstret gulvteppe ses nederst på bildet.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Arthur Buck står i stram giv akt i et rom. Han har en forholdsvis mørk frakk på seg, buksen er av samme farge. Han har også hvit skjorte og slips. I tillegg har han et ordenbånd gå...