• Artur Buck sitter ved et vindu. Han sitter i en pinnestol med høy rygg. Han har en ganske mørk dress med hvit skjorte og slips. En giftering ses på høyre ringfinger. Ved siden av han ses hjørnet på et bord med en lys duk. Foran vinduet til venstre henger lyse gardiner og til venstre står en vase med planter som har store blomster. På veggen bakerst ses planter som er et stort maleri eller tapet med et slikt mønster. Et bilde henger på veggen ved siden av vinduet.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Artur Buck sitter ved et vindu. Han sitter i en pinnestol med høy rygg. Han har en ganske mørk dress med hvit skjorte og slips. En giftering ses på høyre ringfinger. Ved siden av h...