• Kirsten Buck sitter på pianokrakken foran et stort piano. Hun har et lys bluse og et mørkere skjørt på seg. Noe tøy på fanget hennes er sannsynligvis et forkle eller en pute. Oppe på pianoet står en liten flaggstang, to små bilder i ramme, to små dukker og et par andre uidentifiserbare ting. På veggen over pianoet henger portretter, fire vises på bildet. Døren eller dørkarmen til venstre har utskjæringer.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Kirsten Buck sitter på pianokrakken foran et stort piano. Hun har et lys bluse og et mørkere skjørt på seg. Noe tøy på fanget hennes er sannsynligvis et forkle eller en pute. Oppe ...