• Fire damer og et barn sitter i solveggen. Damen til venstre har en mønstret, kortermet kjole på seg. Damen ved siden av har en hvit/helt lys kortermet kjole. Hun ved siden av barnet har en rutet kjole og holder en kopp opp mot barnets munn. Barnet har ganske mørke klær og damen til høyre ar en hvit kortermet bluse og et litt mørkere skjørt. Et lite mørkt bord står foran dem med et vinglass og to flasker oppå. Tre av damene holder hvert sitt vinglass i hendene. Veggen bak dem er hvit og et to-delt vindu står øverst på bildet. I vinduet ses gardinger og to-tre potteplanter.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Fire damer og et barn sitter i solveggen. Damen til venstre har en mønstret, kortermet kjole på seg. Damen ved siden av har en hvit/helt lys kortermet kjole. Hun ved siden av barne...