• Tre voksne og fire barn på kaia i Bergsfjord. Damene har mørke kåper og barna har mørke klær og luer. Barnet til venstre har en hvit lue. Deler av en kran/vinsj til venstre på bildet. Bommen står på skrå ut fra festestokken. En wire går fra talja og ut og to går fra festestokken. En fiskeskøyte ligger fortøyd på den blikkstille havna rett bak folkene. En annen skøyte ligger fortøyd til høyre på bildet. Bak folkene ses en fjelltopp med litt snø på. En annen fjelltopp til høyre med noen snøflekker speiler seg i havflata.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Tre voksne og fire barn på kaia i Bergsfjord. Damene har mørke kåper og barna har mørke klær og luer. Barnet til venstre har en hvit lue. Deler av en kran/vinsj til venstre på bild...