• Tre personer i solskinnet. Området er helt snødekt og alle tre har ski og staver. Mannen til venstre har en mørk dressjakke, ditto nikkers, hvit skjorte, slips, ullvanter og sixpence på hodet. Damen i midten har mørke nikkers, lys genser og ullvanter. Damen til høyre har mørke benklær, lys frakk, ullvanter og en kalott på hodet. Hun peker med skistaven på et eller annet bak dem. Det er skispor i snøen som går mot den slakke skråningen.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Tre personer i solskinnet. Området er helt snødekt og alle tre har ski og staver. Mannen til venstre har en mørk dressjakke, ditto nikkers, hvit skjorte, slips, ullvanter og sixpen...