• Syv personer poserer på en slags grusvei. Veien er to spor av grus og litt lyng/gress/grus i midten. Et enkelt gjerde til venstre på bildet som er laget av stolper med to tverrbord. En bygning til venstre er malt med en mørk farge, har hvitemalte vinduskarmer og skiferdekke på taket. To bygninger til høyre som også er malt med en ganske mørk farge, hvitmalte vinduskarmer og vindski-bord. Den borterste bygningen har et lite tilbygg og oppe i røstet står et vindu med sprosser. Alle personene har ganske mørke klær på seg. Damen i midten har en lys overdel og mannen ved siden av henne har hvit skjorte. To av mennene har også sixpence på hodet. Bak folkene ses litt av fronten på en bil. I bakgrunnen, oppe til venster ses en skog.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Syv personer poserer på en slags grusvei. Veien er to spor av grus og litt lyng/gress/grus i midten. Et enkelt gjerde til venstre på bildet som er laget av stolper med to tverrbord...