• Tre damer står i inngangspartiet/vindfanget til et hus. Døren står delvis åpen og vindfanget har stående panel med et hvitmalt trapperekkverk. Det står kuler på hver stolpe til gelenderet. Helt til venstre ses deler av et vindu og en høy plante ved veggen. De to damene på sidene har mørke kjoler, hun til venstre med et belte eller sirkelmønster rundt hoftene. Hun i midten har en lysere kjole, hvitt forkle og tørkle på hodet.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Tre damer står i inngangspartiet/vindfanget til et hus. Døren står delvis åpen og vindfanget har stående panel med et hvitmalt trapperekkverk. Det står kuler på hver stolpe til gel...