• Fjorten personer poserer på en trapp utenfor et vindfang. To små gutter sitter foran på trappa, begge med luer på hodene. Et spedbarn ligger i armene til en dame. De fem mennene har alle dresser med hvit skjorte og slips. Han til venstre har i tillegg en sixpence på hodet. Skjørtene til damene, de tre som er nærmest døra som står åpen, er kortermede. En barnevogn står utfor husveggen til høyre. Huset har stående, hvitt panel og to to-delte vinduer med gardiner står på veggen. Trappegelenderet er hvitmalt med kuler på toppen av vinkelen. En stor plante står opp langs veggen helt til venstre.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Fjorten personer poserer på en trapp utenfor et vindfang. To små gutter sitter foran på trappa, begge med luer på hodene. Et spedbarn ligger i armene til en dame. De fem mennene ha...