• To personer sitter på en fjelltopp og ser utover en fjord. Damen til venstre har mørk bukse og en tynn, lys genser på seg. Mannen til høyre har også en mørk bukse og en tynn, lys genser. Han peker mot noe lengre inn i fjorden. Høye fjell med ganske bratte fjellsider. Noen lave, tynne skyer går på tvers av bildet. Et enda høyere fjell i bakgrunnen med noen is-/snøflekker på toppen. Et par, litt mindre topper ses mot den bakerste fjellveggen. Et nes stikker ut i fjorden helt til høyre og er med på å danne en liten bukt/vik.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

To personer sitter på en fjelltopp og ser utover en fjord. Damen til venstre har mørk bukse og en tynn, lys genser på seg. Mannen til høyre har også en mørk bukse og en tynn, lys g...