• Noen bygninger i Loppa. Nærmest til høyre står en bygning og litt lenger ned står en mindre. Nederst, midt på bildet står kirka. Bak den står en låve med låvebrua ned fra røstveggen. En stort hvitt hus bak låven med et hvitt stakittgjerde rundt. Et lite bygg står bak huset. Vannet på fjorden er ganske stille og i bakgrunnen ligger et langt fjellparti. Ingen snøflekker i fjellene, noe som tyder på at bildet er tatt en sommerdag.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Noen bygninger i Loppa. Nærmest til høyre står en bygning og litt lenger ned står en mindre. Nederst, midt på bildet står kirka. Bak den står en låve med låvebrua ned fra røstvegge...