• Portrett av Anna Bull i Alta (Maren Anna Jaquette Bull), født 1874, død 1944. Foreldre Ole Christian Bull og Gjertrud Eriksdatter. Anna giftet seg med Bernt Kornelius (BK) Ottem, som var fra Bertnes, Bodø. De bodde i Alta. Anna har på seg en ganske lys overdel med et litt mørkere parti i halsen. Der er også en stor brosje festet. Portrettet er tatt hos Julie Nielsen i Alta.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Portrett av Anna Bull i Alta (Maren Anna Jaquette Bull), født 1874, død 1944. Foreldre Ole Christian Bull og Gjertrud Eriksdatter. Anna giftet seg med Bernt Kornelius (BK) Ottem, s...

1 comment

• Dette er Anna Bull (Maren Anna Jaquette Bull), Alta, f. 1874. Foreldre Ole Christian Bull og h. Gjertrud Eriksdatter. Anna giftet seg med Bernt Kornelius ( BK) Ottem, som var fra Bertnes, Bodø. De bodde i Alta.