• Gruppeportrett av det som sannsynligvis er en familie bestående av mor, far og to døtre. Jenta nede til venstre på bildet har en hvit skjorte/bluse på seg. Den unge kvinnen bak henne er iført en mørk kjole med noe pynt på brystet. Det som sannsynligvis er moren sitter nede til høyre på bildet og har en mørk kjole på seg. Et armband/armbandsur ses på hennes venstre håndledd. Bak til høyre på bildet står en mann i mørk dress, hvit skjorte og slips. Portrettet er tatt hos fotograf Forbech i Christiania.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Gruppeportrett av det som sannsynligvis er en familie bestående av mor, far og to døtre. Jenta nede til venstre på bildet har en hvit skjorte/bluse på seg. Den unge kvinnen bak hen...