• Portrett av tre barn, to gutter og en jente. Dette er mest sannsynlig barna til Philippa (f. Schwensen) og George Theodore Temple. Harald Markham Temple(f. 1882), Charles Gordon Temple (f. 1885) og Mary Penelope Temple (f. 1887). Portrettet er tatt hos E.C. Porter i London.
    Photo: Porter, E. C. / Finnmark Fylkesbibliotek

Portrett av tre barn, to gutter og en jente. Dette er mest sannsynlig barna til Philippa (f. Schwensen) og George Theodore Temple. Harald Markham Temple(f. 1882), Charles Gordon Te...

2 comments

• Dette er mest sannsynlig barna til Philippa f Scwensen og George Theodore Temple,Harald Markham Temple; f 1882 Charles Gordon Temple Charles Gordon Temple; f 1885 og Mary Penelope Temple f 1887, London, England
  • Takk for denne opplysningen!