• Huset til familien Mathisen ble bygget i 1946, ved Munkelv bru. Mannen øverst i stigen er Per Mathisen. De andre er fra venstre: Frans Aksel Labahå med hammer, så Trygve Mathisen, Ella Mathisen, Mildrid Jerijærvi (gift Abrahamsen). Den lille gutten foran er Mathis Magga.
    Photo: Mikkola, Kathinka Marie / Finnmark Fylkesbibliotek

Huset til familien Mathisen ble bygget i 1946, ved Munkelv bru. Mannen øverst i stigen er Per Mathisen. De andre er fra venstre: Frans Aksel Labahå med hammer, så Trygve Mathisen, ...

• Mannen øverst i stigen er Per Mathisen
  • Mannedn øverst i stigen er Per Mathisen, fra venstre: Frants Aksel Labahå med hammer, så Trygve Mathisen, Ella Mathisen, Mildrid Jerijervi,gift Abrahamsen.
  • Takk for kommentaren! Oppdatering/rettelser av navnene skal være på plass imorgen.
  • Huset ble bygget i 1946, og tilhørte familien Mathisen. Ligger ved Munkelv bru.
  • Den lille gutten er Mathis Magga
  • Den lille gutten foran er Mathis Magga