• Kathinka Mikkolas nevø Asbjørn Pedersen med kone og fire døtre på besøk i Neiden på Mikkolagården. På tur fra Troms til Finnmark i folkevogn. Fra venstre; Elsa Annie,  kona Elfryda, Gunhild Nikoline, Berit Louise og Anne Margrethe.
    Photo: Mikkola, Kathinka Marie / Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Kathinka Mikkolas nevø Asbjørn Pedersen med kone og fire døtre på besøk i Neiden på Mikkolagården. På tur fra Troms til Finnmark i folkevogn. Fra venstre; Elsa Annie, kona Elfryda...

1 comment

• Kathinka Mikkolas nevø Asbjørn Pedersen med kone og fire døtre på besøk. På tur fra Troms til Finnmark i Folkevogn. Fra venstre; Elsa Annie, kona Elfryda, Gunhild Nikoline, Berit Louise og Anne Margrethe.