• De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum er et barne- og familievennlig arrangement.  En svært populær aktivitet er hyttebygginga på det såkalte «skogbrukstunet», der de yngste arrangementsgjestene under tilsyn av representanter for organisasjonene i skogbruket får reise sitt eget bygg av forskalingsmaterialer.  Her ser vi hytta idet den var i ferd med å få sin andre etasje.  Bildet er fra jakt- og fiskedagene i 2014.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum er et barne- og familievennlig arrangement. En svært populær aktivitet er hyttebygginga på det såkalte «skogbrukstunet», der de...