• Folkeliv på det såkalte «frilandsområdet» under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i 2014.  Denne arenaen ligger på ei flate øst for tunet på klokkergarden Fossum.  Til venstre ser vi et flagg som viser at bildet er tatt fra standen til Norges jeger- og fiskerforbund, som er museets hovedsamarbeidspartner under dette arrangementet.  Frilandsområdet er ellers i hovedsak forbeholdt aktører som selger materiell som brukes i samband med jakt, sportsfiske eller friluftsliv.  Bildet er tatt lørdag 9. august, da det var 13 148 personer som løste billett jakt- og fiskedagene.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Folkeliv på det såkalte «frilandsområdet» under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i 2014. Denne arenaen ligger på ei flate øst for tunet på klokkergarden Fossum....