• Aktivitetstilbud for barn under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum 2014.  Her ser vi en liten gutt som trer farget ulltråd på en loddrett vev.  Fotografiet er fra det såkalte håndverkstorget, en arena der dyktige utøvere av diverse tradisjonshåndverk viser sine ferdigheter for arrangementets store publikum.  Her, som på mange andre arenaer under jakt- og fiskedagene er det lagt stor vekt på at publikum, og særlig barna, skal få anledning til å prøve å delta i relevante aktiviteter.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Aktivitetstilbud for barn under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum 2014. Her ser vi en liten gutt som trer farget ulltråd på en loddrett vev. Fotografiet er fra ...