• 1 mann på en motorsykkel. Han har mørk jakke og bukse. På motorsykkelen er det festet 2 norske flagg.
    Photo: Nordlandsmuseet

Kristian Kristensen fra Skutvik. Han sitter på sin Tempo 150. Han er nå bosatt i Kristiansund.

1 comment

• Jeg burde kanskje kjenne denne karen, det må jo være fra "oldtiden" etter motorsykkelen å dømme, men han trenger ikke være Skutviking. Fra Leitebakken stemmer, vi ser den øvre veien til Tøa med grind. Det er 17.mai i følge teksten, men ikke antydning til løvsprett, noe som ikke var eller er uvanlig på våre breddegrader .... global oppvarming til tross!