• Ansatte på hotellet til "Merkjisen", Sanderstølen, Nord-Aurdal.
Nederste rekke fra venstre: Rangdi Stølsdokken g.m. Ole Aaberg, Vestringsbygden, Ukjent, Ole Eriksen Aaberg (Merkjisen), Gjertrud Bråtene, Sørskogen g.m. Kristian Fossen, Åsta Ødegård g.m. Engebret Sørli, Vestringsbygden, gutt ukjent.
Andre rekke fra venstre: Ukjent, Ragna Nygård, Vestringsbygden, Kirsten Bugge g.m. Lage O. Westerbø, Ukjent. Bakerste rekke: Seks ukjente damer, men blant dem er Magnhild Bøe (Antagelig lengst til høyre) som bygget og drev Bøes pensjonat i Aurdal.
Bilde var trykket i avisa "Valdres" 30.12.1983 (se vedlegg)
    Photo: Ukjent Person / Valdres Folkemuseum

Ansatte på hotellet til "Merkjisen", Sanderstølen, Nord-Aurdal. Nederste rekke fra venstre: Rangdi Stølsdokken g.m. Ole Aaberg, Vestringsbygden, Ukjent, Ole Eriksen Aaberg (Merkjis...