• Andenes, Toftenområdet, fjellpartiet Andhue i bakgrunnen.
Janne Strand skriver: Dengang mange fiskehjeller  --- i dag står en eneste fiskehjell igjen på et av norges eldste fiskevær. Så synd at den ikke er tatt vare på  ... det er et fortidsminne som burde vært bevart.
    Photo: Berglind, Gunnar A. / Museum Nord

Andenes, Toftenområdet, fjellpartiet Andhue i bakgrunnen. Janne Strand skriver: Dengang mange fiskehjeller --- i dag står en eneste fiskehjell igjen på et av norges eldste fiskevæ...

1 comment

• Dengang mange fiskehjeller.....idag står en eneste fiskehjell igjen på et av norges eldste fiskevær .Så synd at den ikkje er tatt vare på...den er et fortidsminne som burde vært bevart.