• Kvinneforeninga på Kvitnes trolig på begynnelsen av 1940- tallet. Bildet er tatt ved Kvitnes hovedgård. Sittende foran fra venstre: ukjent, Petra Ørjansen, Lena Svendsen, Alfhild Pettersen, Bara Melsbøe og Signora Olsen. Stående bak fra venstre: Edel Chalmer, Johanna Svendsen, Lilly Pettersen, Bara Pettersen, Kristine Karstensen, Hilda Pettersen? og Borghild Steffensen.
    Photo: Museum Nord

Kvinneforeninga på Kvitnes trolig på begynnelsen av 1940- tallet. Bildet er tatt ved Kvitnes hovedgård. Sittende foran fra venstre: ukjent, Petra Ørjansen, Lena Svendsen, Alfhild P...

• Hei! Hvor kan man finne selve bildet av dette? Finner bare tekst her :) Mvh
  • Hei, bildet ser ut til å ha falt ut. Det er nå ordnet og vil vises på nettsiden innen et døgn. Mvh. Ingrid Elstad historiker/konservator Museum Nord