• Et strålende fin familieportrett. Familien Niva-Jonas avbildet. Til venstre kan man se ekteparet Niva: Johan Johansen Niva (sittende) og Caisa Marie Niva (f. Jonas). De tre unge kvinnene på bildet er trolig alle deres døttre. De to som står helt til høyre er mest sansyndligvis identifisert. Stående bak er Sofie Niva og sittende foran henne er Wilhelmine Niva. Nivaene hadde også døttrene Emily Niva, Hilda Niva og Marie Josefine Niva, men i hvertfall én av døttrene er ikke med på dette fotografiet. De to kvinnene i midten er ikke identifisert, men de er trolig to av disse tre. Kvinnene er kledd i kjoler. De to midterste har jakker over skjortene sine. Wilhelmine (sittende)har på seg et belte. Johan er kledd i dress.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Et strålende fin familieportrett. Familien Niva-Jonas avbildet. Til venstre kan man se ekteparet Niva: Johan Johansen Niva (sittende) og Caisa Marie Niva (f. Jonas). De tre unge kv...