• Eldre mann og kvinne framfor bygning, ho med eit born på armen. Livaursfolket i Nørre Haugen i Skrautvål
    Photo: Ukjent Person / Valdres Folkemuseum

• Hei.

Eg er 99 % sikker på at det er FEIL at det er Knud Knudsen som har teke dette bildet. For det fyrste er motivet heilt atypisk for Knud Knudsen, og etter det eg har sett av hans rundt 380 bilde frå Valdres, så har han IKKJE vore i Skrautvål... Av informasjonen ovanfor kan det også sjå ut til at bildet er teke i 1929, og det er i så fall 14 år etter at Knudsen døydde... Så eg rår dykk til å fjerne opplysninga som knyter dette til Knudsen - det trur eg er heilt feil. Helsing, Helge Gudheim.

• Hei.