• Tre kvinner og en mann utenfor et hus i Nyhavn, Skallebukta, Skallelv. På bildet serverer Hildur Davidsen kaffe til gjestene Johan og Helga Johansen og damen til høyre er Haldis Basso (født Biedilæ). Johan Johansen  ble kalt Jarko, han og Helga (født Niskavara) bodde i huset i bukta. Hildur og Karl Davidsen var nærmeste nabo til Idor Niska. Bildet er tatt ca. 1945-1950. Rundt kaffebordet svinser høner og en hane.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Tre kvinner og en mann utenfor et hus i Nyhavn, Skallebukta, Skallelv. På bildet serverer Hildur Davidsen kaffe til gjestene Johan og Helga Johansen og damen til høyre er Haldis Ba...

1 comment

• Johan johansen ble kalt Jarko, han og Helga (født Niskavara) bodde i huset i bukta