• "Veianlæg". En bilkortesje med mange personer på lasteplanet.  En begivenhet der bilene er pyntet med flagg og løv, og bilene er merket med  et nummer på bildøren. Ukjent sted antatt ca 1920.

11.03.2016: "Manglende skilt foran.  Motorvognloven av 1912 ble innført i -13. Der kom kravet om reg.skilt foran på kjøretøy. Disse bilene på bildet er gamle nok til å være fra den tid.  Organisert tur med NR-lapper på siden av bilene. Folket er pene i tøyet, flagg på bilene. Det gror ikke på jordet til venstre. 17 Mai, bryllup eller et jubileum ?  Hvor er dette fra ?"
    Photo: Ukjent fotograf / Norsk vegmuseum

Pyntet bilkortesje med flagg og løv antatt ca 1912-1920