• Noen av reparatørene som jobbet på bilverkstedet til A/S Sydvaranger. Euclid nr. 24 ses i bakgrunnen. Disse malmbilene (Euclid serien) kom etter Tourna Rocker bilene, som var leddet på midten. Siden kom Euclid 30 serien, og 40 serien. Se også bilde 10256-005. Foran fra venstre sitter: Asbjørn Haugnes (Kirkenes), Harald Jentoftsen (Bjørnevatn), Eilif Sivertsen (Bjørnevatn) og Edmund Holmgren (Bjørnevatn. Bak står fra venstre: Magne Ryeng (Bjørnevatn), Odd Rasmussen (Kirkenes), Odd Trøyte (Bjørnevatn ?), ukjent, og Per Elvebakk (Kirkenes). Øverst sitter fra venstre: Arild Ryeng (Bjørnevatn), Johan Sommer (Bjørnevatn), Putte Jerimiassen (Kirkenes) og Rolf Sundquist (Bjørnevatn)
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Noen av reparatørene som jobbet på bilverkstedet til A/S Sydvaranger. Euclid nr. 24 ses i bakgrunnen. Disse malmbilene (Euclid serien) kom etter Tourna Rocker bilene, som var ledde...