• Portrett av en ung kvinne, i albument notert som "Josefin Garvå". Dette er sannsynligvis Josefine Joki, født 22.04.1888 i Vadsø, gift med Emil A. Joki som er fisker og gårdbruker i Salttjern, Nordvaranger. Bildet kan være tatt i tidsrommet 1907, når hun gifter seg med Emil A. Joki. Fotografert av Vadsøfotografen Emilie Henriksen.

Josefins mor skal være "Lise Johanna Garvo, (født 24.08.1852 med navn Høilini (Hönölä?) i Torneå, Finland) og gift med Frants Ulrik Garvo (født 11.09.1854) som driver med "fiskeri og kreaturhold" i Vadsø, adresse Slettengate 110.Josefins far, Frants Ulrik Garvo er hjemvendt norskamerikaner med stilling "smed" i Calumet, Mitchigan

Josefin Joki  (født Garvo) bor på samme adresse som svigerforeldrene Johan Eriksen Joki  (født 01.06.1838 i Sverige) og Margrethe (Grete) Joki (født 11.07.1842 i Sverige) iflg. folketellingen for Nord-Varanger i 1910.
    Photo: Henriksen, Emilie / Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett) * Depicted object has its own license

Portrett av en ung kvinne, i albument notert som "Josefin Garvå". Dette er sannsynligvis Josefine Joki, født 22.04.1888 i Vadsø, gift med Emil A. Joki som er fisker og gårdbruker i...