• Lillehammer stasjon. NSB ekspresstog 42 Trondheim - Oslo Ø med elektrisk lokomotiv El 14 2189 kjører inn i spor 1. I spor 2 står dieselelektrisk lokomotiv Di 3 610 som skal gå som ekstra forspannslokomotiv i tog 5702, kistoget Hjerkinn - Sarpsborg, til Stange, slik at dette toget får nok trekkraft opp til Rudshøgda og Stange. I bakgrunnen skiftemaskinen på Lillehammer, en Di 2.
    Photo: Borgersen, Erik / Museene i Akershus

Lillehammer stasjon. NSB ekspresstog 42 Trondheim - Oslo Ø med elektrisk lokomotiv El 14 2189 kjører inn i spor 1. I spor 2 står dieselelektrisk lokomotiv Di 3 610 som skal gå som ...