• Fransk jager Le Terrible ankommer Narvik havn og utveksler salutt med norske marinefartøy. Markering av 6-årsdagen for gjenerobringen av Narvik.I bakgrunnen ses akter til en malmbåt.
    Photo: Museum Nord

Fransk jager Le Terrible ankommer Narvik havn og utveksler salutt med norske marinefartøy. Markering av 6-årsdagen for gjenerobringen av Narvik.I bakgrunnen ses akter til en malmbå...

1 comment

• Den franske jageren Le Terrible som ankommer Narvik havn formiddagen søndag 26. mai 1946 utveksler salutt med norske marinefartøy. Besøket er i anledning markeringen av 6-årsdagen for gjenerobringen av Narvik 28. mai 1940. Kilde: Aftenpostens aftennummer 27. mai 1946.