• Begravelsesprosesjon i gaten ved Barneparken. Menn går i fremste rekke, og de fremste holder en fane. Bak dem er det to hester som trekker en vogn med en båre med et kors på toppen. Bak dem kommer en bil og resten av av prosesjonsfølget.  Barneparken til høyre, med trær og gjerde. På/ved gjerde sitter/står noen eldre barn og, voksne, ser på prosesjonen. Ved veikrysset midt på bildet står den en bil. I bakgrunnen i midten er det trehus.
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet

Begravelsesprosesjon i gaten ved Barneparken. Menn går i fremste rekke, og de fremste holder en fane. Bak dem er det to hester som trekker en vogn med en båre med et kors på toppen...