• Jernbanens bedriftsråd Møte Ofotbanen mellom personalrepresentanter og ledelsen ved NSB Narvik. Yrkestitlene referer seg til det tidspunkt personalet gikk av med pensjon. 1. Bfm. Jakob Hergot. 2. Vm. Sverre Sørensen. 3 Håndv.fm. Marcelius Pettersen. Vognvis. 4.Thomas Bertheussen. 5. Ukjent. 6. Stm. Petter Teigen. 7. Dc. Olav Trætteberg. 8. Insp. Johan Olsen. 9. Vst.ing. Kristian Normann. 10. Adolf Ebeltoft.
    Photo: Museum Nord

Jernbanens bedriftsråd Møte Ofotbanen mellom personalrepresentanter og ledelsen ved NSB Narvik. Yrkestitlene referer seg til det tidspunkt personalet gikk av med pensjon. 1. Bfm. J...