• Åtte politimenn samlet til gruppebilde utenfor gamle politibrakken i Vadsø i sommer -46.  To av dem er kledd i sivilklær, resten i uniformer. En av mennene sitter på trappa og røyker sigarett. Fra venstre nr.tre Alfred Henriksen, nr. fire Bernhoff Andreassen og bortest til høyre Thor Wara. Bildet er tatt fra lengre avstand en førrige FBib. 95066-082. Det ligger byggematerial på marken foran trappa.
    Photo: Schanche, Johan / Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Åtte politimenn samlet til gruppebilde utenfor gamle politibrakken i Vadsø i sommer -46. To av dem er kledd i sivilklær, resten i uniformer. En av mennene sitter på trappa og røyk...